Gästbloggare

HEJ HEJ alla hannas läsare :)
Det är Titti här, ja hon den där tjejen som blev "super känd" efter att ha publiserat ett fint inlägg om den där apan ;)
eller en bättre igenkännande, Hannas roomate, den vettiga av dom ;)
Jaha jag fick då äran att gästblogga i Hannuts blogg fastän vi egentligen har super brottom till ett bokat bord på.. eum ett ställe. halv åtta och klockan är halv sju, 29 min över sex faktiskt.

Well, vad ska jag säga, hääääääääääääääär. Kan ju uppdatera er lite om städningen, om nu hanna ar berättat detta för er. Vi har städat färdigt the mastebedroom och the masterbathroom. Så nu har vi bara ett badrum, ett sovrum, en liten hall, vardagsrummet och köket kvar. Med andra ord. resten av lägenheten kvar.
Allt så så srogligt just nu, hanna kommenterade nyss att hon tyckte att det verkade så himla tomt. Så sant så sant, masterbedroomet är ganska tom just nu :( lite sorgligt, men as skönt att ha det överstökat.
Well, sen har det vart poolhäng och gossipgirl. As najs.

JJAAAAHAAa det var allt för lilla moi, Titti the president ;) hehe
have it najs där hemma era bleka sveaboar! Snart kommer både jag och hanna hem (jag först dårå ;) ) och äger er med våra kunskaper, upplevelser, och framför allt våran snygga solbränna som vi har jobbat flitigt på..!


puss puss hej hej ajjö ajjö bye bye  chao chao.
hejdå Titti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback