Stelfrusen

Går här i lägenheten (http://apheartment307.wordpress.com) och fryser. Ha raggsockar, mjukisbyxor och två tjocktröjor på mig. Fingrarna är som ispinnar så man borde kanske satsa på vantar också. Men just det det har jag inga. Längtar till nästa vecka. Non stop sol och värme!

Annars kan jag berätta att det var väldigt kul på fotolektionen idag. Man lär sig nya tips och tricks varje gång. Tänkte bjuda på lite surfbilder från gårdagen.

 
R&L !

 
Joppi !
 
L&R !
 
Leo !
 
Hanna fick sitta och titta på ja.. Projekt att ta sig ner därifrån kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: maria

min pojkvän är snygg ! tihi !

Postat av: Nina

Jag fick svindel av din benbild... Jag vill se när du osse surfar... Puss!!

2009-03-21 @ 14:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback