Invalido

Går omkring som en stel pinne, illamåendet kommer och går och jag är galet sugen på pizza.. Hur går detta ihop? Gaahh, jag blir så irreterad, jag har nämligen inte tid med sånthära. Missar en massa träningstid :P

Pappa jag vet inte varför min blogg ser ut som den gör. Det enda jag vet är att det inte är första gången som blogg.se har problem om man säger så.



Sjukt sugen på Sällskapsresan maraton också. Hade varit skönt när man inte kan göra så mkt annat.
Claes malmberg var med i det Sing Along programmet som jag såg på tv3-play också så då blev man sugen på Lotta på Bråkmakargatan.

Det är så mycket man vill alltid..

Kommentarer
Postat av: Olu

Hej Hanna!

Idag har "den elaka styvmodern" vinkat av sin "styvson". Det känns helt annorlunda i hela huset, nästan lite kusligt tomt...Jag vet att det är toppen och att det blir och går bar men det är bara så HIMLA länge han är borta...Konstigt att inte höra "gitarrgnidandet". Krama honom från mej, Mi (som redan frågar när han kommer hem...) och Marley när du ser honom. Jäkla skitungen...Hoppas allt är bra med dej och att nackspärren ger med sej snart! Stöd och värme tycker jag funkar bäst.

Kram på dej!

2009-03-17 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback