Välkommen till Cliffton

Efter några dagars frånvara tar vi nya friska tag. Vi kan ju börja med att näma om boken Män som Hatar Kvinnor av Stieg Larsson. Har precis avslutat denna bok och kan inte riktigt bärga mig att få börja på den andra ikväll. Boken var jättebra, eller i alla fall den andra halvan. Men om ni orkar ta er genom första halvan så lovar jag att spänningen har varit värd att vänta på. Jag har ju hört att tvåan och trean ska vara mycket bättre till och med. Såg även filmen igår som definitivt är värd att se för er som inte orkar läsa böcker. Jag vet att jag förmodligen ligger lite efter i debatten om denna bok men jag tänkte bara påminna alla er som missat det att den borde läsas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback