Pissmoln försvinn!!

Palla att det är så tråkigt väder. Jag vill ha SB väder!!

Ska i alla fall på student idag till min kära vän Sabina! Tjejen springer ut i Hässleholm klockan 14.30 och då ska jag och Sara infinna oss. Ska bli kul att åka tåg med Sara också för då får vi ju en lång pratstund tsm :)

Nu har jag varit hemma en vecka. Anledningen till att jag skriver tråkiga "idag-ska.jag" inlägg är att jag käner mig oinspirerad. Kanske efterosm jag inte har gjort så mycket under denna veckan. Vilket vekligen har varit skönt. Men nu har jag fått en slappevecka så nu blir det ändring på det. Idag student, imorgon Christian, Söndag golf & rösta, nästa vecka ELLEN&PRANVERA :D Saras student mm. Fullt ös medvetslös!! ¨




Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback