Fryser om fossingarna

Får väl gå och hämta raggsockar kanske..

Grattis igen till studenten Sabina! Det var väldans trevligt att träffa dig idag :) Nu kan jag inte riktigt bestämma mig om jag ska sova eller om jag ska titta på film. Klockan är 10 en fredaagkväll. Herreguud Hanna. Vill egentligen läsa men mina ögon orkar nog inte det. Känns i alla fall som mina sömnvanor blir bättre och bättre för varje dag som går. En vecka har det tagit att bli av med jetlaggen.

Jag tror jag är i stort behov att det ska hända något. Sugen på utgång är jag också. Alla som har roliga aktiviteter på gång får väääldigt gärna höra av sig.. Är upptagen imorgon bara sen är jag öppen för ALLT (eller ja nu ska jag inte ta i så jag kräks för öppen för allt är jag vekligen inte. Så vill ni ansöka till Fear Factor USA eller prova på hur det är att leva som utelggare som en vecka kan ni får göra det själv. Helt knäpp i bollen är man ju inte, höhö)..

Puss på näsan

Kommentarer
Postat av: maria

bra, då bokar du o rasmus in något nu i det närmsta så man kan få träffa dig sötboll !

Postat av: pranvera

hej du!! jag har nått på gång. Jag kommer till La idag :) ska bli kul o träffa dig.. kram

2009-06-07 @ 14:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback