Som en groda utan ben

Hopplös.

Japp, det är jag när det kommer till bloggande. Har väl svårt att få till det såhär på sommaren när det händer en hel del annat. Det som tog upp min tid i söndags och igår var ett maraton av Harry Potter. Jag skiter i vad du säger, jag älskar Harry Potter. Det hela avslutades med den nya filmen på bio igår. Under första halvan skrattade jag och Frida konstant. Filmen var inte alls som de andra i serien men bra var den. Den var efterlängtad.

Nu blir det promenad i solen och senare barnkalas i parken. Mys.

Kommentarer
Postat av: Linnea

vi <3 harry potter

Postat av: Emma Mounette Cholat

Tack så mycket för din kommentar om min röst :) puss på dig!

2009-07-28 @ 14:38:04
URL: http://atasteofchocolate.blogg.se/
Postat av: Nick Soubiea

HARRY POTTER! I agree the movie was good but not as good as the books.

2009-07-28 @ 21:52:31
URL: http://nickthetraveler.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback