Dålig täckning

Den enda radiokanalen jag får in här är "Din Gata". Jag gillar inte "Din Gata". Jag gillar inte radiopratarna. Jag gillar inte musiken (bara en massa hiphop/rnb/rap). Men jag gillar inte heller tystnaden som bli om jag stänger av den.

Jag skulle inte vilja säga att ALLA hiphop/rnb/rap låtarna låter exakt likadant hela tiden MEN jag skulle vilje säga att 80% av dem gör och jag blir såå trött på det. Jag säger inte att jag inte har hört en låt inom dessa genrer som jag gillar för det har jag visst men mestadels tycker jag bara att det är tråååkigt.

Jag är trött, därav allt gnällande.. :P

Kommentarer
Postat av: .....

Jag vet sen gammalt att Malmö Lokalkanal funkar jävligt bra i Hammen.... fast frågan är om inte Din gata är bättre då?

2009-07-07 @ 10:30:50
Postat av: Mikael Fransson

Ser ju ut som om du har internet...sr.se etc. Dom flesta kanaler finns online.

2009-07-15 @ 02:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback