saknade

Saknar förståss min familj fast att dom precis var här. Jag saknar mormor & morfar. Tänker på morfar för att han inte mår så bra <3 Jag sankar farmor & Nicke. Jag saknar Sara. Jag saknar Sofia, Lisa, Sandra och Ellen fast att jag precis har träffat henne. Jag saknar Christian!  Saknar mitt NV05b. Jesper och Anton mina geologer, Martin och Bernard och Niklas såklart. Paulina ska inte förglömmas. Min älskade Pranvera. Jag saknar min morbror och min farbror. Min Emmeth <3 Julia. Sabina. Oscar.

Ni ska veta att jag tänker på er. Kan ni inte bara komma hit? Snälla.

Tur jag har mitt SB crew, Kicki, Johanna, Leo & Rasmus


Kommentarer
Postat av: pappa

vi saknar dig osse tuttan

2009-01-14 @ 06:56:05
Postat av: sara

goch i taket, hur kan man INTE sakna dig <3

Postat av: Emmeth...

Vov vov...

2009-01-15 @ 15:49:01
Postat av: Emmeth...

Vov vov...

2009-01-15 @ 15:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback