Hyrbil

Igår gick vi på inpuls och hyrde en bil för att köra och hämta Rasmus på LAX. Hans min var ju förvånad när vi stod och väntade men Johannas skrik som hon gav ifrån sig när hon såg honom skrämde alla på en mils avstånd. 

Vi fick ha bilen i 24 timmar så den skulle lämnas klockan fem idag. Vi passade på att köra en sväng till Solvang och dricka danskt kaffe sen körde vi lite här och var och kollade på fiina hus. Ikväll blir det filmkväll. Mys.

Ett typiskt idag-har-jag inlägg men ni vill väl veta vad jag har för mig gissar jag på. Hahha.. Världens mest intressanta liv liksom.. 

MAT underbar MAT är vad vi besjunger.. Som mamma brukar säga.

LATER 

Kommentarer
Postat av: pappa

visst e kaffet gott i solvang

2009-01-23 @ 07:08:32
Postat av: Sofia

Vart hyrde ni bilen?? Eller var det en 25-åring som hyrde åt er? (Hur nu det går ihop?) Jag ska nämligen ta körkortet denna termin och vill ju kunna hyra bil då och då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback