Take a chill pill.. Bokstavligt

Klockan är kvart i ett och jag kan inte sova. Paniken kommer krypande eftersom jag vet att klcokan ringer klockan 6 (surfing). När är man som piggast under dagen? Vid tolv ett kanske? Ja, så pigg känner jag mig nu.. Don't know what to do.

Kan passa på att berätta att jag har blivit medbjuden av Rae att följa med till Sacramento, Tahoe och hennes hometown Ukaiah i helgen. Sjukt trevligt att få se ngt annat än denna staden som omväxling. Önskar att jag kunde ta med mig Johanna, Leo och Rasmus bara men man kan väl inte få allt. Kommer också att missa min fotolektion vilket kanske inte är så kul men lite får man väl offra. Ska ta med mig kameran och fotografera massor som kompensation! Looking forward to it..

Om man skulle försöka nanna lite. Som det känns nu så kommer detta att bli näst intill omöjligt men man får väl försöka om man inte vill somna på sufbrädan imorgon.

NattiNatti vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback