Sånt är det

Somnade inte förän vid halv 4. Kan ha varit senare också för jag hade inte riktigt koll på klockan där på slutet. Vaknar när klockan ringen vid 6 med väärldens huvudvärk. Då var inte 10-gradigt vatten så jävla lockande nej. Så jag stuntade i surfingen. Men snälla tro inte att jag är ngn skolkis nu för man får faktiskt ha två frånvaro (hur tusan ska det skrivas i plural??) Plus att jag jobbade på en friidrottstävling så jag fick två till.

Nu är jag så hungrig så min mage skriiiker. Ska snart iväg och dansa sen blir det väl en sväng på gymmet också eftersom jag missade min "upper body" workout.

Jag återkommer när min hjärna fungerar som den ska igen och jag har ngt intressant att komma med <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback