Pissig dag!

Sa hejdå till Kicki imorse.. Hon är en underbaring som vi kommer att sakna alldeles för mycket. It won't be the same without you babe <3

Varning för TRÅKIG, meninglös, gnällig text..
Sen har jag mått som en jävla råtta idag också.. Börjar med att jag vaknar klockan tre av att Rae snarkar och att jag mår riktigt jävla illa. Vaknade sedan lite senare föratt gå till skolan och det känndes som jag hade värsta feberatacken. Cyklade och SVETTADES till skolan när de andra hade tre tjocktröjor och mössa. Under surfinglektionen blev det lite bättre (teori). Under rasen blev det värre. Kunde inte ens käka ngt. Så jag fick sitta och titta på på dansen och take notes. Mådde sjukt illa, huvudet dunkade och jag fick ont i magen med jämna mellanrum. Väntade på johanna, svettades och mådde illa i solen och frös i skuggan. Blev lite bättre när vi cyklade hem men nu har illamåendet kommit tillbaka igen. Ska sova nu om Rae kan tänka sig att skrika i telefonen någon annan stans.

So sick of this day..

    

Kommentarer
Postat av: pappa

krya på dig vännen

2009-02-04 @ 07:47:40
Postat av: Sandra

Det kommer bli bättre sweetie! Alla har vi såna dagar :) Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback