Kristin Otterstål 20 år

Kicki, en av the members i Fantastic Five fyller 20 bast idag. Coolt. Ännu coolare är det när hon nu är hemma i sverige och får lov att handla på systemet. Grattis Kicki, hoppas du får den bästa dagen!!

Ska presentera Kicki för de som inte känner henne. Jag och Johanna kom en gång fram till att om man skulle säga vilket djur Kicki är genom att titta på henne så är hon en fjäril (precis om hennes fina tatuering). Men på insidan är Kicki mycket tuffare än så. Hon tar ingen skit och vågar säga ifrån om det är något hon tycker är fel. Hon har blivit beskriven som modig innan och det är precis vad hon är. Hon är lätt att prata och ha kul med. Kicki har ett utseende som många mer än gärna skulle byta till sig. Lång, smal och snygg.. Skulle lätt kunna bli modell om hon ville det för hon har ändå inte det här typiska utseendet. I vanliga fall kan tjejer som henne få mig att känna mig osäker. Men inte Kicki. Hon har nämligen många andra kvalitéer som gör att man kan inte annat än att älska henne. Hennes värme får en att må bra och man vågar vara sig själv. Hon har en väldigt mänsklig sida som inte alls skäms över att lägga av en rap eller se ner på sånna som Leo när de pratar för mycket om bajs. Kicki är genuint snäll mot alla som förtjänar det och man har alltid kul med henne. Patrik kan skratta sig lycklig som har fått tag i en av de bästa tjejerna ute på maknaden.

Kickis närvaro här i SB har bidragit till så mycket skratt och trevligheter. Hon är saknad och jag ser fram emot sommaren när jag får träffa henne igen. Kicki du är fantastisk.

   

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åhh Hanna, tack så himla mycket för dina fina ord! <3

Du ska veta att du är helt underbar du själv!

Bara att du skriver ett helt inlägg om en annan människa på DIN blogg tyder på det :) miss you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback