GRATTIS PAPPA <3

Idag är det min älskade pappas dag!

Min pappa är en fin människa ska ni veta. Han är alltid mån om att alla ska må bra och ställer alltid upp i vått och torrt. Undrar hur många gånger jag ringt honom mitt i natten för att han skulle komma och hämta mig och inte en gång har jag behövt vänta. Han delar alltid med sig av sina kunskaper och erfarenheter (även dem han inte har egentligen ;)) Pappa (tillsammans med sin bror och Rickard Ozols) har nog världens största lager av torra skämt. Han kan gå en på nerverna ibland men oftast kan man inte låta bli att skratta. Åt honom, inte åt skämten.

Pappa är snäll, omtänksam, rättvis, rolig på sitt eget lilla vis, bra på golf och gitarr, givmild och helt enkelt världens bästa pappa. Jag har aldrig i hela mitt liv träffat någon som har ogillat min pappa och jag förstår det för det finns vekligen ingen anledning.

Jag älskar dig pappa..

     

Kommentarer
Postat av: pappa

tack älskling

2009-02-05 @ 07:03:57
Postat av: pappa

tack för att du inte skrev hur gammal jag blir!

2009-02-05 @ 07:07:55
Postat av: Nina

Väääldigt gammal!!!

2009-02-05 @ 12:14:24
Postat av: Rickard O

Jag är den roligaste jag vet!! Så ni vet det.

2009-02-15 @ 16:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback