Olala

Hejsan Svejsan. Tiden och orken bara flyger iväg, så bloggen hinner jag inte riktigt med. Jag kan verkligen inte fatta att det är torsdag igen idag. Det var ju torsdag typ igår?

Imorgon blir det Luciatåg för hela slanten på jobb. Sista gången jag ska behöva höra dem sjunga lusse lelle, staffanvisan och nu tändas tusen juleljus. Inte för att jag inte älskar alla jullåtar för det gör jag verkligen men barnen är ju inga sångare precis. Visst är det gulligt när barn sjunger men om man behöver höra det flera gånger om dagen kan det bli a bit much.

Imorgon kväll blir det Idolfinal med Maria och förhoppningsvis får jag träffa Ralle en liten stund också. Det ska bli väldigt mysigt att åka till Vellinge ska jag säga. Däremot är det lite blandade känslor inför lördagen. Ska nämligen på fest med människor som jag inte har umgåts med på 100 år, närmare bestämt sedan högstadiet. Men Evelina kommer vara där i alla fall så ni ska se att jag kommer klara detta också. Har investerat i en kavaj idag så jag ska nog inte känna mig allt för obekväm. Har letat efter en kavaj länge nu och idag hittade jag äntligen en utan puffärm, inte för kort, inte för liten och inte för stor. Nöjd.

Nu ska jag snart iväg och träna. Mitt gymkort har gått ut med jag tänker smuggla mig in, mohaha. Det känns ju rätt så meningslöst att köpa ett nytt kort när man snart ska flytta.

Ha en bra helg mina vänner.

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

jag vet inte. jag bara gör det ! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback