Mmm, Marabou

Yeeeees, måndagen är över! Måste tyvärr göra min prelab ikväll också bara. Men jag har precis käkat Marabou så det ska nog gå bra. Fick det i ett paket från mamma idag :) Plus två tidningar och allergi medicin. Vilken stjärna! Fick ett brev av mormor idag också så jag kände mig väldans poppis! Nu måste jag få iväg mina berv också. Skrev ett brev till Fia för flera veckor sen som jag inte har skickat och har två skivor som ska skickas till Christian. Har doch lagt dem i ett kuvert idag så nu ska jag bara ha tag i frimärken. LOVAR att jag ska göra det imorgon!

Kan berätta att kontinenterna rör sig 6 cm per år. Det har jag lärt mig idag :)
Soo Looong MotherFuckers ;) Nejmen usch vad säger jag.. Det bara kom, sorry! Puss På Er Sötisar menade jag såklart..


Ps. Mamma du får gärna skicka Digestive Marabou nästa gång ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt att paketen kom fram!!

Puss! Ps. Har skickat mailet igen..

2008-09-16 @ 08:01:39
Postat av: Annika

Hanna - tack för födelsedagshälsningen! Ett Marabou sitter aldrig fel - det sätter sig dock på fel ställen! Men varför bry sig om det...

Kram Annika

2008-09-16 @ 13:36:49
Postat av: fridaa

hej systeryster. Jag skulle bara säga att ditt inlägg fick mig att köra ner till ankaret och köpa choklad. Jag hoppas att du tänker på mig i helgen då jag ska tävla. ÄLSKAR DIG SYSTER OCH SAKNAR DIG SOM F*N!!! <3<3<3<3

2008-09-16 @ 17:03:42
Postat av: sofia

tack för uppdateringen om gg! jag ska lätt in och se avsnitten där :) OM JAG FÅR TID I MTT STRESSIGA LIV. gud va gott med marabou! jag saknar svenskt godis som fasiken. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback