Man måste vara 25 för att hyra bil, pappa..

Jisses vilken konstig dag. Börjar dagen men sjuuuukt mycket överskottsenergi. Är helt glad och hoppis när jag och Rae ger oss iväg på för att hitta festkläder til damen (kanske nämde det innan). Hon köpte fem klänningar :P Galet varmt var det så man svettades ganska så bra kan jag säga! Tog lite musten ur en där. Sen åt vi en gudomlig lunch på IHOP (international house of pancakes) GOTT!!

Väl hemma SOMNADE jag när jag skulle skriva uppsats. Bra där. Tvingade mig sedan upp för att skriva denna uppsats. Blev kvar sjukt snabbt och energin kom tillbaka frpn ingentans. Nu har jag gjort mig färdig för en liten sväng någonstans men nu när jag sitter här på sängen försvinner energin sakta igen. Kan den bestämma sig eller?

Bussen går om 13 minuter..
Ha det så jäffla nice!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Pluttan! Du skulle varit med igår på Jason och lagt din energi där, vilket tryck!! Gamla Rio-tider-känsla på den konserten! Puss...

2008-09-27 @ 11:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback