Tio små apor hoppa i en säng..

Jag är hjärndöd idag. Har inte fått mycket gjort kan man lugt säga. Men men så är det ibland. Efter skolan längtade man efter en tupplur i ett svalt rum. Visst serru. Minst 100 grader här inne. Två fläcktar igång nu så nu är det bra 98,5.

Idag har jag:
Avlautat min uppsats kl 02.53.
Tagit bussen till skolan för jag orkade inte gå.
Käkat en isglass.
Taggat alla "nykommlingar" på facebook som inte hade det när jag lade upp mina album. Må detta aldrig ske igen för det var jobbigt.
Pratat med Christian på msn och ni SKA kolla denna länken:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=97234&a=1255356&lid=puff_1254966. Den 25 october kl åtta SKA ni titta på SVT och rösta som tusan på Susann Nordströms. Jag kommer påminna er!
Längtat till maten är klar för jag är hungrig.
Klagat på att det är för varmt när man vill sova.
Planerat att starta företag med folket här. Har ni något toppenförslag på vad för företag så kom gärna med det.
Tänkt på min mormor som ska opereras på tordag.


Miss You!!


Kommentarer
Postat av: pappa

du e go. miss you too

2008-10-08 @ 06:45:05
Postat av: syster

Miss U 2!!!! Håll tummarna på lördag, för då smäller det. Klamar here I come. Jag märkte att jag saknade dig mera nu, så du hamnade på min bdb, jag på din blogg. Vi ses om 74 dagar. LOVE YOU <3<3<3

2008-10-09 @ 07:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback