Godagens.

Ligger i Johannas säng med hennes fina Mac. Jag vill också ha en Mac. Men det är mycket man vill men man kan inte få allt. Men en ny mobil lär det väl bli för min antika sak fick bada i öl igår. Simkortet har typ rostat nu. Hahah, men men.. 

Gårdagen var riktigt rolig kan jag tycka. Jag skrattade en hel del och de andra ser ut att ha haft roligt på korten i alla fall. Ja men gud jag hade riktigt kul nu när jag tänker efter. Johanna och jag tog lite snygga morgonbilder. Det finns två på deras blogg (länk till höger) Men jag kan ju också bjuda på en. Enjoy :) 


Nu blir det frukost på IHOP :)

Later my friends

Kommentarer
Postat av: sofia

IHOP är smarrigt!

Postat av: pappa

IHOP??

2008-10-20 @ 06:56:30
Postat av: Johanna

International House of Pancakes



duuuh ;D

2008-10-20 @ 22:31:10
URL: http://westsideinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback