I'm Bond, James Bond

Nu ska jag berätta en sak för er. Bond var det då ja. Jag tänker inte sitta (läs ligga) här och säga att jag tyckte den var dålig bara för att de flesta andra tyckte det. Killarna skulle ju vara så tuffa och säga att det var det sämsta det sett osv. Jag förstår deras besikelse på själva Bond fronten men inte på film fronten.

Saknades gjorde:
Större roll för Bond-Bruden
Beställning av Martini
THE replik "I'm Bond, James Bond"

Men den obligatoriska Bondlåten hade de fått till riktigt bra tycker jag. Ska föröka leta upp den när jag har skrivit fördigt här. Eller kanske nu för då kan jag ju lägga upp den här för er som inte hörs den. Just a sec..

There you go.. Alicia Keys & Jack White - Another Way To Die


Kommentarer
Postat av: pappa

visst e filmen bra, men ingen bond-film som det va förr. fast jag gillar den

2008-11-15 @ 14:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback