HejHopp

Har egentligen inte tid till detta alls. Men jag MÅSTE berätta om dagen.

Kan börja med att vi har letat lägenhet som galningar idag. Inte lätt när man inte jobbar och är amerikansk medborgare. De är lite kinkiga tycker jag nog.

Men i alla fall till huvudsaken. Jag och Rae skulle hem till J&K. Rae var sen på det som vanligt. Då kommer Hanna på den briljanta idén. Jag frågar snällt om jag får låna hennes bilnycklar och ta en runda runt kvarteret medans jag väntar. Ta det försiktigt säger hon och ger mig nycklarna :) När jag kommer tillbaka efter den minituren har jag världens adrenalinkick. Fan vad skönt det var. Sen säger Rae att jag får köra till J%K. Jippii!! Lite ringrostigt var det med vi kom fram. Sen fick folket för sig att de ville ha skjutts till IV (själv är man responsible och ska inte ut för jag har prov imorgon). Hittar inte riktigt dit så man blir ju lite nervös. Rae ska köra dit och jag hem var det tänkt. Men sen tittar hon på mig med sina små bruna ögon och frågar om inte hon kan dricka och jag köra. Övertalad.

Vägen dit var lite sisådär men hemvägen när man var själv i bilen så gick det skitbra. Faaaan vad jag har saknat det. Lite tråkigt med automatare men bättre än inget for sure!

Lide lycklig nu i alla fall..

Ha det bäst mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: pappa

automatare e bra,eller?

2008-11-08 @ 13:50:58
Postat av: Ludwig & Elin Ozols

Hej Hanna! Hopppas allt är bra med dig i Usa! Vi saknar dig.

2008-11-08 @ 19:01:16
Postat av: Anonym

Nej pappa det gor korandet lite trakigare faktiskt. Men det var okej liksom. Ratt skont. Men om man ar trott lar man somna..



Saknar er med Ludwig & Elin!!

2008-11-08 @ 21:52:49
Postat av: sofia

gött att köra bil! vem letar du lägenhet med? pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback