Forever young?

Nu ni, går tiden fort. Raes mamma kommer på söndag och det lutar mot flytt redan på måndag. Julia kommer på Tisdag. Thanksgiving. En vecka med MASSA plugg. Vecka med alla Finals. Ledig underbar vecka. MIN FAMILJ KOMMER!

Det är så det set ut. I pluggväg så har man ju EN DEL att göra. Innan denna terminen är slut har jag tre STORA arbeten. Två vanliga prov. Final i Politik som bara hur hur mycket och svårt som helst. En in class essay men engeskan och sen ska jag ha muntligt framförande om en av mina arbeten.
Och jag kan inte plugga. Ni förstår stressen jag känner va? Vet inte hur jag ska göra för att kunna koncentrera mig. Har ni några tips?


Kommentarer
Postat av: ter

<3

2008-11-23 @ 10:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback