Tjollahopp

Var vaken till halv 4 igår igen.. Har helt vänt mitt dygn och jag gillar det inte.. Men det är svårt när man har en roomie som sover till fyra halv fem på dagen.. Men idag tog jag tag i det och gick upp tidigt för att vinka av Johanna, Kicki, Patrik och Kalle som skulle tre dagar till LA. Var erbjuden att följa med men ekonomin tillåter inte det riktigt och sen kunde jag ju inte bara lämna Rae här. Hon åker iofs imorgon men då blir det mer tid till mig och mina böcker. Köpte både trean och fyran idag. Hahah..

Är riktigt nöjd men min blogg i alla fall =) Om till och med Paulina tyckte den var fin så har man ju i alla fall lyckats rätt så bra!

Nu har jag varit här i fyra och en halv månad. Jag har inte sett min familj på såååå länge men nu så kommer de om bara fem dagar. Jag har i alla fall inte fattat det. Kommer itne göra det förän dom är här heller. Har ju vant mig vid att inte se dem nu. Det ska bli helt underbart att se dem i alla fall.

Nu ska jag ner och ta ut tvätten som jag redan har fått igång också. Snacka om helomvändning.

Kommentarer
Postat av: pappa

snart kommer vi

2008-12-18 @ 12:46:29
Postat av: pappa

snart kommer vi

2008-12-18 @ 12:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback