Even and Good

Ni vet som man sager pa svenska.. Jamt och bra. Japp jag gjorde en ren oversattning idag nar vi hade kakat lunch. Even and good.. Later bra va?

Sitter i LRC (learning center) nu.. Det ar rusningstrafik har nu sa jag ar glad att jag fick tag pa en dator. Manga som skriver slutarbeten och grejor nu!

Hannas scehma:
Fredag: Skriva arbete, csn workshop, plugga, evergreen
Lordag: Muntlig redivisning av eng arbete, plugga
Sondag: PLugga plugga plugga, andra adventsmys @ J&K's
Mandag: Final exam geografi, final exam environmental history
Tis&Ons: Plugga politik som ett djur
Torsdag: Final i politik, LUCIA
Fredag: Mini peper till engalskan
Lordag: In class essay pa engelskan
Sondag: FREEEEEEE, WIIIEEEE

Forlat om jag kommer vara lite franvarande... 

Kommentarer
Postat av: pappa

sista veckan.kämpa på

2008-12-05 @ 10:17:15
Postat av: Johanna

om du känner att det blir FÖR tugnt. ring ba så kommer jag över med kaffe o kakor så tar vi oss igenom allt ditt sHitt tillsammans.

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback