Boooooring

Japp, gänget är i LA. Rasmus & Fredrik var här innan och sa hejdå. Detta är det konsigaste sen jag åkte hit i stort sett. Tomt känns det. Min tröja som Rasmus hade lånat luktar väldigt gott i alla fall så honom ska jag väl inte glömma. Sen kommer ju mina söta töser hem igen på fredag. Leo vet jag inte heller om jag kommer att se på ett tag för hans familj är här och dem är på roadtrip. Rae är rätt tråkig nu faktiskt. Jag med förmodar jag. Vet inte riktigt vad jag ska göra. SANTA BARBARA är toooooomt! Men snart fylls stan med mina familjemedlemmar. Wiiii =)

Gaaah, vad ska jag göra nu när jag har bloggat också? Vågar inte läsa för jag är rädd att de kommer att ta slut för fort. Många sidor i bok 3 & 4 i alla fall..

GAAAAHHH frustration

Kommentarer
Postat av: pappa

läs du gumman, det finns fler böcker

2008-12-18 @ 07:00:38
Postat av: frida

HANNA! HAR DU FYRAN!?!?! JAG LETAR ÖVERALLT EFTER DEN!

2008-12-18 @ 17:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback