Bara en kvar nu..

Idag har jag haft två finals.. Den första gick stört bra men det andra kan vi ju diskutera.. Har i alla fall bara en kvar nu och två dagar på mig att plugga på den! Det ska nog gå bra detta. Sen är det bara steeeek som gäller. Om två vekor vid den här tiden är min familj här. Knäppt eller vad!

Tittar runt mig nu.. Kicki, söt som socker som vanligt, Patrik med ett stort smile, Kalle mitt inne i en utläggening om vattenpipor, Leo lyssnar intresserat och Johanna sitter och myser.. Mysigt! Men jag ska i alla fall dra mig hemmåt snartsat.. Rätt så trött efter denna dagen..

Gossip Girl var för övrigt det bästa avsnittet ever. Ville bara krama Chuck.. Men nu får vi vänta ändå till januari för nästa avsnitt.. Hur ska vi klara 

Ändrade planer.. Nu sätter dem på smala sussie och jag tänker inte gå hem.. 

PUSSSSS på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback