Test

Ni vet sådär i i High School filmer när de ska göra matteprov och läraren säger: Ni har fyrtio minuter. Efter dessa fyrtio minuterna ringer den förbannade klockan som står vid katedern. Ja, så är det på riktigt också. Stress, stress, stress. Jag förstår intte varför man ska göra matte på tid. Speciellt när man inte har räknat matte på ett tag och har glömt allt regler. Tusan säger jag.

I övrigt har vi fixat lite stuff idag, jag och pappa. Bla ny kamera och webcamera. Lovar att jag ska fota alla kändisar vi ser imorgon i LA :P


Vi var inne på Starbucks jag och pappa. Så säger han till den skitsnygga killen som jobbar där att han vill ha svenskt Zoegas. Han ser värsta allvarlig ut och det hela blir RÄTT så pinsamt när killen står där oföstående. Guuud , nu kan jag inte gå in där igen.. Hahah! Som straff ska jag lägga ut en FUL bild som jag tog på honom precis med min nya superfina kamera. Enjoy!



Suddig bild från bilen igår innan kameran havererade (såklart innan det häftigaste kom)

Kommentarer
Postat av: Fia

Hanna fan va underbart allt verkar! Jag blir fan tarogd nar jag laser de.. Jag vill ocksa nu! Pussssssss

2008-08-05 @ 10:38:37
Postat av: julia

du måste lägga upp massa fler bilder så vi kan se hur underbart du har det:) imorgon åker jag och frasse på festival igen, men vårt dreamteam inte är komplett utan dig:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback