En av två!

Nu har en av mina "rumskompisar" kommit :) Eller ja egentligen är vi ju inte det för vi har ju vars ett rum. Men ni fattar vad jag menar. Rae heter hon och är skittrevlig. Vi är nog rätt så lika i vad vi gillar och sånt så jag tror vi kommer komma bra överens.

Imorgon ska jag ha möte med en sån där SYO ni vet. Får komma på några bra frågor. Tills dess blir det film, sova, frukost och sen beachen.

Förresten så måste jag berätta att jag blir JÄTTEGLAD när ni kommenterar! Den är kul att veta vem som är här inne och snokar ;)

Peace&Love

Kommentarer
Postat av: pappa

e d hon fr korea eller hon fr usa

2008-08-20 @ 12:49:51
Postat av: i like big buts..;)

Hej Hanna! Elin Åkesson från Lödde här, haha! Skit kul att läsa om allt du hittar på ju. Funderar själv att åka som au pair till USA och allt kul man läser här gör mig bara ännu mer sugen. Får jag fråga vilket bolag du åkte med, var det möjligtvis EF eller STS? Ha ett skit kul år, PUSS (Svara gärna i min blogg för jag kommer ha problem att hitta till detta inlägget senare;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback