Vetgirig!

Det är så mycker man vill göra och hinna! Men tiden räcker inte till. Frågan är vad man ska prioritera? Familj och vänner eller skola och träning? Man behöver lite av varje. Jag har kommit på en sak! Tänk om varje sekund hade varit 1.1 sekunder istället. Då hade varje minut istället var 66 sekunder. Det hade reulterat i att om man blev nittio år med 1,1 sekunders sekunder så hade man fått 283824000 sekunder extra att leva. Vilket motsvarar 9 år! Tänk vad man hinner på nio år.. Heheh jaja räkna kan man alltid med verkligeten är inte alltid lika enkel!

image124


Själv är jag inne i en sådan period där jag vill veta ALLT! Men hur ska man hinna lära sig ALLT? Jag hinner ju knappt lära mig det vi har i skolan!

Men här har vi lite saker jag skulle vilja lära mig (vissa är orimliga jag vet): Politik, geografi, dans, bli gyminstuktör, dansa, laga mat, ta en fotokurs, volentär arbeta, deklarera (Mohaha), ja en massa massa mer saker. 

Sen vill väl alla träffa vänner, ha tid för en pojkvän, få bra betyg, shoppa,träna, resa, läsa, sitta tid datorn, ja allt annat vanligt som hör till liksom. 

Tricket för att hinna med så mycker som möjligt är nog att planera sin tid! Det är jag VÄRDELÖS på att göra så jag kommer nog inte få så mycket gjort XD Nej man alvarligt talat! It's time for bed. Imorgon kommer jag att vakna som nya välplanerade Hanna :) 

See Ya!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback