Helgen var fett najs!

Ja det va ju meningen att ni skulle få lite bilder från helgen i Bjärnum men det får väl bli när Jee behagas logga in på msn.

Helgens citat blev i alla fall det här:
Fredrik: Säg att Hassan är här så kommer hon direkt!
Ludwig: Tycker hon om Tarzan?

Mohaha vad vi skarttade.
Helgen har i alla fall bestått av Singstar, Buzz, Snöbolsskrig, Rosapantern och en massa skoj med Jee, Oscar, Fredrik, översöta Mi mf :D
Jag fattar inte att vi inte träffas oftare! Vi har alltid lika skojsigt tycker jag i alla fall! Sen att det har förekommit lite mobbning mot mig av en viss Oscar för att jag inte har fyllt arton än bla. Bara för han fick en BIL när han fyllde!

Jaja den tiden kommer väl för mig också! Bilder kommer som sagt senare!

-Ciao

Kommentarer
Postat av: SARA

ÅHH var det i helgen ?! jag vill okcås med ´:P

2007-01-22 @ 20:30:41
Postat av: tasha

åeeh! vad mysigt det lät :) ja eller hur sara, jag hade också velat vara med! ;o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback