Onsdag!

Hmm.. Onsdag eller lilllördag som de säger. Lilllördag? Ganska knepigt att en onsdag kan vara en liten lördag egentligen! Men men, onsdagar brukar vara bra dagar i alla fall! Det är ju både OC och Top Model på TV :D Missa inte det!

Bara 11 dagar kvar! Det är fint väder i Alicante! Hoppas det håller i sig :D

Om två månader och fyra dagar fyller jag 18! Alltså 18, säg det högt för dig själv: ARTON. Det låter helt mycket. Nästan vuxet. När man var liten och tänkte på dem som var 18 så va de ju typ pensionärer. Inte riktigt kanske men nästan. Det konstiga är att jag känner mig inte alls stor. Inte ett dugg större än när jag var typ 13. Undrar om man någonsin kommer känna sig stor. Ju äldre man bli ju längre bort skjuter man åldern som betyder att man är vuxen och stor. Att va vuxen betyder så mycket. Samtidigt som man blir lite friare så blir det också väldigt mycket mer ansvar. Igår fick mamma och pappa oranga kuvert. Pensionssparande. Hahah nästa gång får kanske jag också ett. 

Slut på fiolosofin för idag! Ha en trevlig TV kväll! 
-Ciao  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback