Helg -igen

Känns som man inte hinner säga bu eller bä förän det är helg igen. Visst gillar jag helgen men jag gillar inte att livet går så fort! Nu ska jag i alla fall njuta av denna helgen. Ikväll ska man till Evelina på fest :D Kuligt! Sen imogon är det kalas för pappsen som fyller år på måndag! Sen på kvällen är det melodifestivalen ;P Hahah.. Jag vet inte varför men jag tycker det är ganska kul.. Inte för att det brukar va bra musik eller så men ändå.

Sen på söndag ska man väl förhoppningsvis hinna plugga lite. Vi på NV till och med drömmer om skolan nu för tiden. Arbetsskada :P

Ha nu en riktigt trevlig helg allesammans!

-Ciao


Kommentarer
Postat av: sofia

du, nu har jag gjort de TVÅ dagar i rad..

Postat av: Sandra

Längtar du tills du får plugga? ncnc hanna ;)

2007-02-03 @ 14:09:36
URL: http://imitthuvud.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback