Wir Fahren Nach Deutschland!

Wir Fahren Nach Deutschland!

Bremen imorgon då! Fy bubblan vad kul det ska bli! Längar som pip! Lite ovanför flaggan på kartan ligger Bremen. Där ska jag tillbring mina kommande fem dagar : ) Jag ska bo hos Julius Lohmann som Paulina har spått att Ellen ska ha en lite romans med medan jag ska ha en med Ellens Filip Wollborn :P hahha vi får väl se hur det blir med den saken : ) Vi ska upp sjukt tidigt imorgon. Ellen, Lisa och Sandra kommer hit kl halv 6 :S Herre Guuud :P Så nu ska jag väl snart sova. Hoppas jag har packat allt :D

Ha det så trevligt här hemma medans jag är borta! Jag sa försöka blogga där. Vi får se!

-Ciao

Kommentarer
Postat av: Paulina the Matchmaker

amen leddet att det blir en dubbelromans där för er del. Satsa nu järnet töser och ha det så roligt! Jag litar till fullo på mitt lovetest vill jag då bara tillägga

2006-11-29 @ 14:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback