Helg :D

Pranvera!Ellen!

De här små pinglorna ska man umgås med ikväll <3

Ni skulle sett mitt och Ellens race till stan från skolan idag! Jag skulle hämta ut mitt pass på polishuset och de stänger kl 3! Vi slutade tjugo i :S Så skulle jag skjutsa henne också. Herre Gud! Men vi hann! Men det var precis!

Det är fredag idag : ) En hel helg ligger framför oss! Skönt! Det känns som om detta kommer att bli en bra helg! Vet ej varför men jag har den känslan : )
 
Måste tillägga att ni får inte glömma att rösta på Marcus ikväll! Sms:a MARCUS till 72400 :D

-Ciao

Kommentarer
Postat av: kajsa

HALLÅ HANNA!
du har också hittat mitt lilla krypin alltså.. COOLT! jag brukar få höra det, jag är nog inte riktigt frisk eller vad säger du :D ? jag gillar det i alla fall. håller en igång. Nej du hanna ha en bra helg..

Postat av: Prannis

fan vad fult foto!! Hanna sötnos!! masoor av kramar till min pingla(alltså dig =))

2006-11-19 @ 16:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback