Halvtid

NV05b
Halvtid

Nu har vi gått halva vår gymnasietid! I halvtid brukar man ju analysera hur det har gått hit intills och så brukar man ju titta på lite highlights. Då får väl jag också göra det!

Nu är det väldigt långesedan man var så nervös så man kunde dö när man skulle börja på gymnasiet. "Jag kommer aldrig lära mig hitta på Gullstrand" sa jag. Men det gick ju bra! Vi fick två bra mentorer och de andra lärarna var ju också bra! (nästan alla) I ettan hände det som förmodligen är det bästa av allt! Jag lärade känna Ellen Pranvera och Selma. Samtidigt som jag och Fia har blivit ännu bättre kompisar! Rasterna spenderade vi ju mest med att studrea de heta 87:or som gick på vår skola då!

När ett år hade gått och vi hade kämpat en del fick vi våra första betyg! Jag vill inte skryta men jag tycker inte jag kunde gjort det bättre! MVG i allt efter ettan var man väl nöjd med :P Det blev student och jag Fia och Paulina mf fick uppleva en kväll vi aldrig kommer att glömma! 

Efter sommarlovet var det tillbaks i skolan igen för att börja tvåan! man var ju lite ledsen för att alla treor hade slutat och man var rädd för att tvåan skulle bli riktigt riktigt jobbig! Svaret var att det blev den! Åtmindstånde delvis! Där runt höstlovet var det VÄLDIGT jobbigt! Men även denna termin har gått bra och nu ser vi fram emot julen.
 
Jag vill änska er alla ett trevligt jullov! 
-Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback