Vet ni vad?

Idag har jag varit på Expressen och intervjuat deras kvalitétschef. Vi fick också en rundvandring på deras enorma redaktion. Måste säga att det var sjukt häftigt och väldigt intressant. Vi fick också några tips på hur vi ska ta oss fram inom journalistyrket.

Sen såg jag en kändis! Ni som tittar på Vakna med the Voice vet att Johan T Lindwall brukar vara där en gång i veckan och skvallra om kändissverige. Honom såg jag på Expressen. Coooolt va!? ;)

Jag måste bara berätta att jag älskar att bo i sthlm. Det händer saker här. Saker som inte händer i Landskrona direkt. Jag har fina vänner här. Det är lätt att ta sig överallt. Det är fint, speciellt en dag som idag när solen skiner. Ja, jag trivs i alla fall, det är det jag vill komma fram till!


Kommentarer
Postat av: mariaohlin

HANNA !!! jag älskar johan t ! han är min idol ! maaaaaahahahah ! varför går inte jag på jmk i vår, baaaaah ! :(

Postat av: sofia

va kul att allt är bra!! skicka bilder som sagt när du har :) haha. take care! jag får komma på besök. puss

2010-02-03 @ 01:02:47
URL: http://sofiahagsund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback