Fredag!

Då var det fredag igen. Gött! Har ni några roliga planer inför helgen? Om ingen räddar mig med ett kuligt förslag så kommer jag begrava mig i plugg dessa dagarna. Har en hel del att läsa om man säger så. Men som sagt jag är öppen för förslag :)

Åh, coolt nu är Johan T Lindwall på TV och jag såg honom i tisdags. Hahha, nu dissade han Aftonbladet i TV och sa att de var långsamma att komma fram med nyheter. Klart han gjorde om han jobbar för Expressen. Konkurrens! 

Idag är jag glad för det skulle bli runt nollan och sol hela dagen. Man kanske ska ta sig en promenad på Djurgården efter skolan?

Ha en mysig dag, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

johan t <3

om rasmus lämnar mig för en blondare donna, (inte för att det är hans stil) ska jag söka tröst i johan t's djupa (?) hjärta. hahah, kan man ha en crush på honom ? han är schteeek, och väldigt mycket av det - men bortser man från backslick så är han hur läcker som helst ! hahah



djurgården - jaa, & fota så jag får lite härliga bilder från ett soligt stockholm !



puss hanna ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback