Man bara måste älska Perez Hilton

Hans skvaller-blogg är väl värd ett besök. Där finns alltid en massa Hollywoodskvaller att gotta sig i och en del annat roligt. Idag fick jag till exempel reda på att två Gossip Girlpar som är (jag menar var) tillsammans in real life har gjort slut. Ni kan vara lugna det är inte gullungarna Blake&Pen (Serena&Dan) utan Jessica&Ed (yes, yes, yes, miiiin Chuck är ledig) och Leighton&Sebastian.

Jag fick också veta att det går rykten om att Nicole Richie kanske väntar ett barn till. Robert Pattinson (<3) vill inte göra romantiska komedier för han tror inte att han kan göra det lika bra som Hugh Grant!? Syrrans älskling Taylor spenderar tid med sin pappa i Paris. Och mycket mer.

Perez delade även med sig av denna videon. Jag tackar. Har ni fem minuter över och vill dra på smilbanden lite borde ni kolla in denna killen.



En sak till bara. Den här killen har aldig varit en favorit of mine men jag måste erkänna att jag förstår varför alla amerikanare älskar honom. Han är ju en riktigt sexig viking.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback