You know

Du vet när det pirrar i magen och ända ut i fingerspetsarna? Antingen för att du är nervös eller ja, kär eller något. Den känslan har jag inte känt på jättelänge, fram till igår. Det är en rätt härlig känsla. Jag har ingen aning om varför den har kommit tillbaka. Jag är nämligen väldigt säker på att jag inte är kär (sadly)och vad har jag att vara nervös för? The only thing I could think of är att jag ska flytta till Stockholm efter jul. Helgen fick mig verkligen att känna att detta kommer att bli bra. Jag längtar. Kanske är det den längtan som framkallar detta pirr i kroppen?

Nu ska jag snart dra på mig träningskläderna.
Hoppas ni också mår bra, är glada och har ett härligt pirr i magen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback