Nu är jag hungrigare än vad jag var innan jag åt

Mina roomies sitter här på golvet och ska beställa pizza. Roligaste konversationen jag har hört på länge. För att de skulle få den för ett speciellt pris fick man välja TVÅ saker att ha på pizzan. Innan Titti fattade detta var hon inne på pommes och lökringar. Hon tänkte inte "på" pizzan utan "brevid". Sen kom problemet, räknas ost som pålägg eller inte? Nej kom de fram till tillslut. Sen kom problemet vad de skulle ha på. Bacon och annanas? Korv och oliver? Bacon och skinka? Osv, osv.. Kom fram till salami och oliver och samtalet gjordes. Men innan de hade lagt på hade de ändrat sig 3 ggr och två kreditkort hade blivit declined. Stackars kille.

Jag ska i alla fall inte ha ngn j*vla pizza. Hanna är en duktig tös ;)  Men "Eating Right" micromaten jag fick i mig precis gjorde mig hungrigare än vad jag var innan. Du grymma värld..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback