Hästvecka

Denna vecka går Falsterbo Horse Show av stapeln och detta medför att vi alla ska sitta och kolla på dressyr. Eller? Nej, självklart inte. Denna vecka stavas inte bara häst utan också fest. Dessa festligheter har lockat våra vänner stockholmarna (Johanna, Kicki, Leo, Sara och såsmånningom Patrik). De tillsammans med mig har packat en väska och dragit ner till Rasmus hus i Höllviken där vi ska spendera en vecka. Mökke Bra. Jag har även äntligen fått träffa Rasmus flickvän Maria.

Det som sätter lite käppar i hjulet för mig denna veckan är mitt satans jobb. Medans de andra kan sitta uppe till långt in på småtimmarna och sova hela dagen måste jag ta mig till min lutande kontorsstol klockan åtta på morgonen. Men men, igårkväll gick jag i alla fall och la mig med flaggan i topp efter att ha vunnit VARJE omgång i klädpoker. Så med andra ord satt jag där fullt påklädd (tur eftersom man var nykter) medans de andra var destu mer lättklädda. Två par, triss och stegar var min specialitet! Papapapapapapapapa Poker face..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback