Träningsvärk

I hela kroppen. Fast mest i armarna efter surfiingen.

Vi fick en jätterolig uppgift på fotokursen igår. Vi skulle ta med oss fem personliga saker och tre tidningar. Vi fick fem minuter på oss att riva ut allt från tidningarna som tilltalade oss. Sen skulle vi ta våra personliga saker och tidningsutklippen och göra ett självporträt, vi hade 30 min på oss. Efter detta gick vi runt alla tillsammans och kollade på allas konstverk. "Skaparen" avslöjade sig inte förän vi hade analyserat färdigt. Vi kände oss som riktiga psykologer som gissade på hur andra är genom att titta på vad de har gjort. Det var väldigt spännande när vi kom till min. Den såg förresten ut sähär:

 

Jag var den enda som hade gjort en gubbe :) Kännde mig väldigt kreativ. Det roligaste var att folk gissade rätt på mycket. Att jag gillar musik, att jag känner mig övervakad (ängeln över huvudet) att jag har skön stil ^^ hoho.. Denna visar tydligen också hur jag har förändrats sen jag kom hit. För alla trodde att jag var uttåtriktad och självsäker för att jag har så mycket glada färger. Jag har inte riktigt nått enda fram dit än men jag vet att jag är på väg. De flesta trodde jag gillade shopping och var inne i allt de senaste vad det gäller kändisar och så. Vet inte riktigt vad det gäller det men det är väl svårt att undgå att ge det intycket när man har tre modetidningar och svallerblaskor med sig.

Min lärare gillade mina stolbilder också förresten :) Fem timmar i skolan på fredagar är inte illa alls. Jag vill att det ska bli fredag igen! Wiiie.

Detta var mina personliga saker:



1. Foto av syster och hund
2. Ipod
3. Converse
4. Ängel som jag gick av mormor innan jag åkte hit
5. Ben & Jerry's Americone Dream icecream.

Kan det bli mera jag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig hanna, det vet du va? :) <3

2009-02-23 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback