Monday <3

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag älskar måndagar! Det hela börjar med sovmorgon. Sen är det demo på smikningen och vi får se hur vi ska sminka oss på onsdag (middle age). Snackade lite med Johie i omklädningarummet sen var det gymmet som gällade. Sjukt skönt att träna. En sväng inom Vons på vägen hem och nu har jag precis avslutat min hemmagjorda ceasar sallad. Om två och en halv timme ska jag vara hemma hos Johanna för att se ett nytt efterlängtat avsnitt av Gossip Girl och sedan kommer den "spännande" finalen i Batchelor. Där emellan blir det lite Potter. Har jag det bra eller har jag det bra?

En sak gjorde mig dock RÄTT så förbannad när jag kom hem. Elräkningen. den har ju ehm inte gått ner om man säger så. Det är i alla fall inte jag som låter mina dator vara på, skruvar upp värmen när det inte behövs, låterbli att släcka på toaletten och inte drar ut min locktång. Nej precis det är inte jag men jag får lik förbannat betala. Man har ju liksom inga bevis. Nejmen det är bara att hosta upp över 50 dollar för den räkningen denna månaden då då.. FY FAN.

Men nog om det för det ska inte få förstöra mitt bariga mood som jag har idag.

Kärlek till folket <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback