God morgon Sverige, Gonatt SB

KOmmer ni ihåg, nej det är klart ni inte gör för det gör knapp jag. I början av min SB vistelse var vi i alla fall på ett ställe som heter Sharkeez  som har 18 på måndagar och onsdagar. Idag var det många som var pepp på arr göra ett återbesök där och jag följde med. Vi började hemma hos Fredrik och det var mycker trevlig. Vi traskade sedan bort mot Sharkeez riktigt peppade på att dansa. Istället fick vi stå i kö i 100 år (jag skojar inte) och när vi efter många om och men kom vi fram och då visar det sig att de har höjt priser från 5 dollar till 20!!!! Vad tänkte dem där? Då gick vi helt enkelt därifrån. Mningslöst. Det ända jag kunde tänka på då var smarta Rasmus som hade bestämt sig för att inte följa med ocg ligger istället hemma och sover. Avundsjuka. Så det ska jag göra nu.

Men innan jag gör det vill jag bara passa på att berätta hur söta jag tycker Johanna och Leo är. Jag är förmodligen grön i ansiktet ab avundsjuka (ska gå in och kolla i spegeln genast). Men de kan helt enkelt inte hålla sig borta från varandra. Sjukt söta och nyförälskade. Önskar er allt gott mina kära vänner, ni är endast värda det bästa <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback