Alone time

Inte ofta man har egentid i denna lägenheten (inte för att jag ogillar Titti och Rae men det är skööönt att vara själv ibland). Men nu när jag kom hem, efter att ha sett "He's just not that in to you" på bio med Fantastic Five -1, så var lägenheten tom. Då kan man ju inte gå och lägga sig och slösa bort denna tiden. Det gäller att passa på. Chansen är stor att mina kära room mates inte kommer hem över huvud taget (inatt) så då slipper jag också Raes snarkningar. Woopiedo.

Men vad gör man då när man är själv hemma? Självklart gör man som jag och sätter sig vid datorn och bloggar först, men sen då? Sätter på bra musik och sjunger för full hals? Nja kanske inte när man har grannar och klockan är snart ett på natten. Tittar på film? Nej, jag har redan sett allt som vi har. Sätter sig med sjukt mycket choklad, sätter på deppmusik och tycker synd om sig själv för att alla verkar glada för förälskade eller har i alla fall någon nära som vill ha dem tillbaks. Nej, vafan vi sparar det till alla hjärtans dag. (Patetisk jag vet). Kanske ska ta och lägga mig och läsa en bok? Nej, då lär jag somna. Det får nog bli att jag sitter kvar här en stund och läser lite bloggar och nyheter, lyssnar på musik och försöker att inte tänka för mycket.


Vad brukar ni göra när ni är själv hemma?



Nehej, nu kan jag lika gärna gå och sova för nu kom Titti hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa njuta av tystnaden! de brukar jag göra....

2009-02-08 @ 16:48:49
Postat av: J

jag brukar sma-ata massor. det ar mysigt. typ prova knappa matratter som man inte kan bjuda andra pa. sen brukar jag lasa bok, men somnar offtast efter fem min.

det ar skont o vara sjalv ibland men lite trist i langden. juste, om jag ar energifull brukar jag trana polismoves. du vet nar en polis ga ri med draget vapen i en lagenhet dar det kan finnas en brottsling . hihih fast din heltackningsmatta ar roligast o rulla pa! hhehhehe vilken confession d har blev.

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback