Ursäkta nördigheten

Mitt lilla rim i det förra inlägget var, hmm ja ni vet vad jag menar.
Såg precis filmen prinsen och jag. Ni vet den med Julia Stiles där hon träffar kronprinsen av Danmak. Bölade gjorde jag såklart. Scenerna i Danmark var ju nästan hemma liksom. Jag har blivit en riktig mjukis sen jag kom hit. Gråter i stort sett till vilken film jag än ser. Eller texter jag läser eller speciella låtar jag hör.

Detta är saker jag har gjort mer än vanligt sen jag kom hit:

Gråtit då som sagt.
Cyklat i uppförsbackar.
Druckigt Smoothie.
Åkt Taxi.
Tvättat.
Haft allergi (usch)
Snackat Engelska. (wow surprise)
Längtat hem.
Köpt böcker för vad som känns som miljoner.
Käkat middag varje dag.
Kollat innehållsförteckningen (MYCKET socker puttar de i ALLT)
Varit hos en tatuerare.
Joggat.
Läst InTouch (juuuucie gossip)
Kollat särongspremiärer INNAN er där hemma.
Såsmått börjat tänka i dollar istället för kronor.
Solat.

Detta har jag gjort mindre

Frusit.
Bråkat.
Ätit GODA mackor (bortsett från subway)
Använt jeans (inte en enda gång)
Kramats. En gång sen pappa åkte. Gud alltså.

Säkert en hel massa mer i båda leden men kan inte komma på mer just nu.
NattiNatti (eller ja God Morgon blir det ju för er)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3




Kommentarer
Postat av: Marita

Här kommer en massa kramar Hanna, dom kanske inte känns fysiskt men kan väl räknas lite ändå.

Vi saknar dig med.

2008-09-05 @ 16:22:18
Postat av: Calvin

Vov Vov Hanna - Saknar dig fast jag sover mest och skäller på andra hundar. Var med Matte på jobbet idag - alltså golfklubben . Ganska lugnt. Bajsade på ranchen - hon i slutet på snöret plockade upp efter mig, ordning o reda. Annars inget spännande. Vov från mig och kram från matte och husse

2008-09-05 @ 23:45:36
Postat av: Johanna

du får en kram imorgon kl 08.00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback