HejHopp

Börjar känna att det var kanske en dum idé att ta 15 units sin första termin. Den där jävla boken jag skrev om igår tar kol på mig. Men nu måste jag göra mina Geografiläxa sen är det bara att börja läsa den igen. Har BARA 50 sidor att läsa.. Ska ha Quiz på skiten ikväll.. Läste hela dagen igår men det var bara det jag inte hade läst till förra veckan. Guud skärpning. Massa läxa till imorgon. Måste kolla Politiknyheterna. Måste jobba på min hemlis. Ska ha politik quiz på tordag. Har Quiz och en uppsats att renskriva och en ny att skriva till på lördag på Engelskan. Måste börja på politikuppsatsen till nästa vecka och sen leta upp böcker att läsa av min författare på engelskan. Sen måste jag komma på något kul att föra ett fördjupningsarbete om på geografin. Inte att förglömma att jag har mitt första test nästa vecka på geografilabben. Sen såklart läsa ännu mer i den jäffla boken.

Såhär kommer mitt liv se ut frem till den 13 december om inte ännu värre i perioder. Har tre Finals på samma dag sen sista veckan. Men guuud vad bra jag kommer vara på engelska till jul.. Hihi! Nej till arbetet..


Kommentarer
Postat av: pappa

du klarar säkert det också gumman

2008-09-16 @ 06:57:00
Postat av: sofia

du, jag spyr på de! fy fan vad mycket jag har att göra..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback