The Sweetest Thing

Rummtr städat, sista maskinen i tvätten och Hanna mätt och nytränad. Nu är det bara uppsatserna kvar, inga undanflyckter.

På mina runda uppmärkasammade jag en väldigt gullig sak. En MASSA pappor som var ute med sina barn. Baseboll, fotboll, cyklar och en massa bus. Det är så härligt att se för jag vet att det finns så många pappor som bara jobbar och aldrig har tid med sina barn (inte du pappa, för du har alltid gjort saker med oss). Det var en helt underbar eftermiddags/kvällstur med perfekt temperatur och vacker solnedgång. Gud vad jag har det bra. LA snart och de räknar med runt 30 grader hela helgen. Lite solbräna ska vi nog bli. Hitta ett HM ska vi också har jag och Kicki bestämt.

KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: Sofia

Finns ett H&M på Hollywood Blvd! Mittemot ligger ett stort Forever XXI :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback