Längtar..

Can't wait tills min Ipod kommer. Vill ha den nuuu!

Ska skriva en uppsatas lite snabbt nu var det tänkt. Om konst shuffset från förra helgen. Aja det är väl bara att klottra ner lite fina ord så blir det väl bra.

Ska på bio ikväll.. Vet inte vad vi ska se än men ändå. Det blev ingen bio för mig igår för jag orkade inte ta mig ner till stan igen. Hade ju varit där hela dan redan liksom. Shoppade lite igår i alla fall. Längesen sist så det kändes bra, hihi..

Inatt drömde jag om alla mina vänner. Alla, både folk härifrån och hemifrån, var med. Det var en helt underbar dröm. Vi var på något sommarläger eller något. Det var så verkligt så nu känns det nästan som jag har träffat er. Sjukt nice. Rae's familj kommer ner denna helgen. Lite avis är jag måste jag säga. Men men, det är bara 66 dagar kvar till jag får se min familj. Wiihooo =)

Magnus Uggla - Trubaduren spelas just nu. Sååå Uråsa med NV05b <3

KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: pappa

detta tittar jag på genom mormors dator

2008-10-18 @ 12:11:44
Postat av: Sandra

Vad blev det för nån färg? :) Pusspuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback